اشتباهات سئوی بین المللی

سئو بین المللی

اشتباهات سئوی بین المللی

سئوی بین المللی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی جهانی است و جلوگیری از اشتباهات رایج آن امری اجتناب ناپذیر است.

سئوی بین المللی مدت هاست که موضوعی داغ برای برندهای سطح سازمانی و شرکت های جهانی بوده است. اما، افزایش سهولت ارتباط با مردم در سراسر جهان به این معنی است که این تاکتیک ها برای تعداد فزاینده ای از مشاغل حیاتی می باشد.

کارشناسان جستجوی بین‌المللی، اخیراً وبیناری را ارائه کردند که برخی از رایج‌ترین مشکلات و راه‌حل‌های آن‌ها را برای بهینه‌سازی برای جستجوگرانی که در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند یا به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند، برجسته کردند.

در اینجا سه ​​تاکتیک مهم در مورد سئوی بین المللی و اینکه چگونه بازاریابان و مارکتر ها می توانند از اشتباهات سئو بین المللی جلوگیری کنند، آورده شده است.

  1. استراتژی سئو بین‌المللی مبتنی بر شخصیت

به عنوان مارکتر ، مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بفهمیم مشتریان ما چه کسانی هستند و چه زمانی و چگونه خرید می کنند.با ورود به بازارهای بین المللی جدید، به احتمال زیاد شخصیت های هدفمند را شناسایی و ایجاد خواهید کرد.

اکثر این مشتریان جدید از همان ابتدا آماده خرید نیستند، بنابراین مارکترها باید قبل از اصرار برای تبدیل، آنها را از طریق محتوا و تجربیات مرتبط راهنمایی کنند. برای کمک به این فرآیند، میشود هنگام دستیابی به بازارهای بین‌المللی از شخصیت‌های مشتری استفاده کنید. این می تواند به بازاریابان کمک کند تا نیازهای مخاطب جدید خود را بهتر درک کنند.

با این حال، برای اطمینان از اینکه این پرسوناها به طور دقیق مخاطبان را منعکس می کنند، بازاریابان باید به داده های جستجوی بین المللی توجه کنند تا فرصت بازار برای برندهای خود را کمی کنند.

ما متوجه شدیم که ابزار خوبی برای تعیین کمیت این برنامه‌ریز کلمات کلیدی گوگل است. مثلا علاقه برای اندازه گیری در یک بازار فوق العاده است. توصیه می‌کنیم از Planner برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سطح ملی و منطقه‌ای در این بازارهای جدید استفاده کنید.

  1. بهینه کردن تجربه کاربری سئو بین المللی

هرچقدر که ما تجربه کاربر را در داخل کشور در نظر می گیریم، اغلب در بازارهای دیگر نادیده گرفته می شود. ما UX خود را بر اساس آنچه پرسونای کشور دوست دارند سفارشی کرده‌ایم، و داشتن چنین سطحی از توجه به آنچه کاربران در بازارهای جدید سفرشان می‌خواهند باشد بسیار مهم است.

به مارکترها توصیه می شود که استفاده از دستگاه ها در جامعه را برای محصول یا خدمات خود در نظر بگیرند. به ویژه موبایل، بخش بزرگی از بازار جستجوی ارگانیک را به خود اختصاص داده است (61٪ تا سه ماهه دوم سال 2021). و در حالی که بخش‌های صنعتی خاصی وجود دارد که افراد بیشتری از طریق دسکتاپ جستجو می‌کنند، بازاریاب‌ها برای بهینه‌سازی این دستگاه‌ها باهوش هستند.

توجه شود که تعدادی به‌روزرسانی از Google وجود دارد که بر اهمیت تجربه کاربر تلفن همراه و تأثیری که می‌تواند بر برندهایی داشته باشد که آن را اولویت‌بندی نمی‌کنند، تمرکز دارد.

یکی از راه‌های بهینه‌سازی UX، پیروی از دستورالعمل‌های Google Page Experience است. به روز رسانی Page Experience که در ماه ژوئن سال گذشته عرضه شد، به سایت ها با سیگنال های تجربه کاربری با کیفیت مانند امنیت قابل اعتماد، سرعت صفحه بهینه، سازگاری با موبایل و موارد دیگر پاداش می دهد. بازاریابان می توانند گزارش تجربه صفحه را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنند تا مطمئن شوند محتوای آنها تجربیات خوبی را برای کاربران بین المللی فراهم می کند.

فراتر از آن، بازاریابان باید بر روی بهینه‌سازی فعالیت‌های دلخواه در بین مخاطبان بین‌المللی خود تمرکز کنند: «برای محتوای کم‌قیف یا محتوای تبدیل، ایده خوبی است که طیف وسیعی از ملاحظات UX فرهنگی را در صفحات فرود کلیدی خود آزمایش کنید، به‌ویژه وقتی یک بازار جدید است و شما 100% از بهترین نوع عناصر طراحی که باید بر اساس مخاطبان هدف استفاده کنید مطمئن نیستید.

توجه به سبک‌های متن، پالت‌های رنگی، انواع تصاویر و زبان‌های مورد استفاده در صفحات فرود شما می‌تواند به اطمینان محتوای شما با این گروه‌های مخاطب جدید کمک کند.

international seo web3seo

  1. عناصر تاثیرگذار و فنی در سئو بین المللی

مارکتر ها باید هنگام بهینه سازی محتوای خود برای مخاطبان بین المللی با توسعه دهندگان همکاری نزدیک داشته باشند زیرا نادیده گرفته شدن مسائل فنی اغلب می تواند کمپین ها را از مسیر خارج کند.

برای دیدن مناطقی که می توانید تنظیمات فنی خود را بهبود بخشید، شروع به بررسی سایت خود کنید.این لیست را برای توسعه دهندگان خود پر کنید تا بتوانند موارد را حذف کنند.

برای درک بهتر این موضوع، به اهمیت سرعت بارگذاری صفحات می توان اشاره کرد: «همه ما می دانیم که سرعت صفحه چقدر برای سئو و تلاش های کسب درامد اهمیت دارد. مطئنا ما نمی‌خواهیم دلارهای رسانه‌ای را برای فرستادن کسی به سایتی هدر دهیم که در آن به ناچار سایت را ترک میکنند.»

ابزارهایی مانند PageSpeed ​​Insights می توانند به مارکترها  کمک کنند تا عملکرد سایت خود را بر اساس Core Web Vitals Google و زمان بارگذاری توصیه شده بسنجند.

سرعت صفحه تنها عاملی نیست که مارکترها باید در نظر بگیرند. وقتی به بازارهای بین‌المللی نگاه می‌کنید، CMS و افزونه‌های چندزبانه پتانسیل ایجاد یا شکستن کمپین‌ها را دارند. این چارچوب‌های فناوری باید بتوانند با منطقه و زبان جستجوگر سازگار شوند تا از تجربیات ضعیف جلوگیری کنند.

CMS و افزونه‌های محلی‌سازی می‌توانند تأثیر زیادی بر میزان مؤثر بودن کمپین‌های جستجو داشته باشند، آنها می‌توانند بر تعداد چیزهایی که می‌توانید بهینه‌سازی و آزمایش کنید تأثیر بگذارند.

بسته به نحوه ساخت CMS و ابزارهای ترجمه، ممکن است نتوانید جنبه های فنی را به طور کامل بهینه کنید و این ممکن است بر عملکرد جستجو تاثیر بگذارد.

حداقل، مارکترها  باید از CMS هایی استفاده کنند که به آنها اجازه می دهد زبان و اطلاعات منطقه را در تگ hreflang تنظیم کنند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا زمینه های زبانی و جغرافیایی را درک کنند و در نهایت، مرتبط ترین نتایج را به مخاطبان بین المللی شما ارائه دهند.

دنیای ما بیشتر از همیشه به هم متصل است و تعداد زیادی از برندها باید اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها نیازهای جستجوگران خارج از بازارهای محلی آنها را برآورده می کند. نادیده گرفتن ملاحظات سئو بین المللی می تواند به معنای هدر رفتن تلاش های جستجو و از دست رفتن فرصت ها باشد.

وب سه سئو مرکز تخصصی سئو